یزدفردا "بیست و ششمین جلسه کارگروه توسعه و صادرات استان به ریاست معاون برنامه ریزی استاندار و با حضور معاون امور عمرانی استاندار، فرماندهی نیروی انتظامی استان و اعضای این کارگروه در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداری یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،  " محمد رضا بابایی  " در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والامقام و تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر نسل جوان به ویژه دانش آموزان جویای علم تاکید کرد.
معاون استاندار در ادامه با اشاره به اهمیت صادرات و نقش آن در توسعه استان، فراهم نمودن زمینه های مختلف به ویژه تولید و زیرساخت های افزایش حمل و نقل کالاهای صادراتی استان یزد به مرزهای کشور را ضروری دانست.
وی افزود: تشکل های خصوصی و انجمن حمل و نقل استان یزد از قابلیت و ظرفیت های قابل قبولی در زمینه های فکری و حمایتی در استان برخوردار هستند.
در این جلسه پیرامون مسائل مربوط به بررسی مشکلات حمل و نقل صادر کنندگان استان بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت که در پایان مصوب شد سازمان حمل و نقل استان با جمع بندی نظرات تولیدکنندگان و صاحب نظران در این عرصه برنامه پیشنهادی خود نسبت به رفع مشکلات حمل و نقل صادرکنندگان در استان را ظرف مدت یک هفته به دبیرخانه کارگروه توسعه و صادرات ارسال نماید.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا